Great New Things

להקת ה-Mummers המקסימה מברייטון הוציאה לפני כשבועיים אלבום בכורה. אפשר לתרגם את שמם כ"פנטומימאים", אבל הכוונה היא בעיקר למופיעי רחוב באופן כללי יותר, שחקנים-זמרים רבי תחפושות ותעלולים. בשבוע שעבר הם התארחו לסשן מרובה ביצועים בתוכניתו של מארק לאמאר המופלא ברדיו 2 (אפשר לשמוע אותה כאן עד יום שישי בלילה) ולפני כחודשיים הם הופיעו בתוכניתו הנהדרת (שפעם שודרה בארץ אך כבר מזמן לא) של ג'ולס הולנד "מאוחר יותר…".

סטיוארט מרדוך, גיבור בל אנד סבסטיאן, מוציא השבוע פסקול של סרט מוזיקלי שטרם צולם תחת השם God Help the Girl. באלבום הזה נותנות קולן כמה סולניות לשירים שכתב מרדוך לדמויות שונות שאמורות לככב בתסריט שכתב/יכתוב (תלוי את מי שואלים). על ההרכב והסיפור שמאחוריו תוכלו לקרוא פה ולשמוע להלן (את הקטע הזה ביימה, אגב, מריסה פריוויטרה, אשתו של המוזיקאי):

והנה גם קליפ:

להקת הרוק הוולשית סיברידיון שחררה לפני כמה חודשים אלבום חדש, הראשון שלהם באנגלית אחרי שניים בשפת מולדתם. מתוכו קליפ החצי-אנימציה הבא, בעל הכותרת האקטואלית טמפרטורית:

השביעייה הפולקית Tim and Sam's Tim and the Sam Band with Tim and Sam (גם לי הקטע לא כל כך ברור), שכוללת את טים ועוד שישה ששמם אינו סם, הוציאו השבוע בתזמון מתאים את סינגלם "Summer Solstice". אלה דווקא שירים ישנים יותר שלהם:

הילדים הסקוטים הבאים מצטיינים עם השם We Were Promised Jetpacks, וזהו הסינגל הראשון שלהם, שיצא לפני כחודשיים. אלבום הבכורה יצא בשבוע שעבר:

וקצת לינקים:

אלבו, אחת הלהקות האהובות עליי, נותנת לצפייה תקציר מהופעתה בפסטיבל פינקפופ (כרבע שעה, כולל "One Day Like This" הנפלא, שאגב טים וסם חידשו כבי-סייד של הסינגל שאוזכר) והופעה אקוסטית שלמה בתחנת רדיו (קצת יותר משעה), כאן.

ולהבדיל, סיגור רוס, אחת הלהקות האהובות עליי, העלתה פרק שלם של שעשועון מוזיקה איסלנדי שבו השתתפו חבריה (חוץ מהסולן). אין לי ממש מושג מי הלהקה המתמודדת מולם, אבל הסקתי שהם איזו להקת has-beens מהאייטיז. חתיכת תוכנית הזויה (וכן, צפיתי בהכל! איסלנדית זאת שפה יפהפייה).

פסטיבל המוזיקה הענקי גלסטונברי מתקיים בסוף השבוע הקרוב, ותחנת 6music היא המלווה הרשמית של הפסטיבל מטעם הבי.בי.סי. מצהרי יום שישי ועד מוצאי יום ראשון, פחות או יותר, ישדרו בתחנה שידורים חיים מהפסטיבל, כולל ראיונות והופעות; בלילות (כבר מיום חמישי) ישדרו תוכניות קלאסיות על ומהפסטיבל. הנה הלו"ז.

ולסיום, להקה כלל לא חדשה, מגדולי ה-Northern Soul, אחד הז'אנרים הכי משמחי לב בנמצא (ובתוכנית לעיל של לאמאר תוכלו לשמוע עוד כמה וכמה דוגמאות מהלהקה):

פוסט זה פורסם בקטגוריה אירועים, אנימציה, בקרוב, בריטי, הופעה, טלוויזיה, מוזיקה, פסטיבל, קליפ, ראיון. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על Great New Things

  1. albumaday הגיב:

    ווי, לא היה לי מושג על הפרויקט הזה של מרדוק, נראה מאוד מבטיח, ובכלל הקטעי וידיאו מקסימים, מגניב לראות את הגאון בעבודה.

כתיבת תגובה