שוב אסוציאציות

אמש בהופעה של לורי אנדרסון, המלכותית הזכירה את קירקגארד ואת אמירתו שהדרך היחידה להבין את החיים היא אחורה. מהסוף להתחלה. היא הוסיפה שלחיות את החיים הפוך דורש הרבה תכנון ויוצר הרבה בלבול. כנראה טוב שהחצי השני של מה שהוא אמר זה שצריך לחיות אותם קדימה.

כך יצא שבאמצע הופעה נזכרתי בסרט המצופה הבא. מתברר שבטריילר השני שיצא לסרט, הציטוט ההוא מופיע במלוא הדרו:

שיא ההופעה (להוציא סופה עם האירוח של לו ריד) היה כנראה השיר להלן, שנשמע ונראה די דומה לביצוע הזה מלפני כחודשיים (עם סאונד טוב יותר, כמובן):

(בארץ לא היה תרגום סימולטני)

אחריו נזכרתי ב"Y Gwybodusion" של גריף ריס האהוב עליי. אבל לא מצאתי אותו לשים פה.

אז הנה משהו אחר שלו:

לפני כמה שנים היה לי איזה תכנון מאוד לא מתוכנן לחזור מארה"ב, שבחלקה המרכז-מערב-קליפורני ביליתי את הקיץ, דרך בריטניה ולנסוע לפסטיבל "האיש הירוק" בוויילס. חזרתי דרך בריטניה, אבל לפסטיבל לא נסעתי (ביליתי שש שעות בלונדון בין הטיסות וזהו). יום אחד… אולי…

בארה"ב יצא לי לראות הופעה או שתיים במקום שבו צולם הקטע הזה:

בנאלי, אבל מה לעשות שבזה נזכרתי אחרי כן:

ואז בזה (טוב, דילגתי על שלב ברור מאליו):

לפחות מיד אחר כך עלה לי הקטע הבא:

יש לי שריטה בנושא המלך ארתור. ובנושא מונטי פייתון, אבל זה נראה לי יותר נפוץ.

מאחר שאין לזה סוף (גם לא כשכתוב "סוף"), החלטתי לא לשים עוד חמישה, כלומר שלושה, קטעים, והכרחתי את עצמי לסיים בפתאומיות ובנימה אופטימית.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אובססיה וקאלט, אישי, אנקדוטה, בקרוב, בריטי, הופעה, חיות, מוזיקה, צחוקים, ציטוט, קולנוע. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על שוב אסוציאציות

  1. עד עכשיו לא היה לי שמץ של מושג או צפייה לסרט המצופה הזה, "המקרה המוזר של בנג'מין באטן", אבל עכשיו גם אני מצפה לו… לא נעים להודות, אבל אני ממש אוהב קיטש רומנטי מעורב בפנטזיה.

  2. שגיא הגיב:

    נ-פ-ל-א!
    תודה.

  3. איתמר הגיב:

    אין כמו קינג קרימזון

  4. פרנק הגיב:

    מחכה בקוצר רוח לחדש של פינצ'ר, כבר יותר מחצי שנה (מאז שהועלה הטריילר הראשון). הוא פשוט אחד הבימאים האלה.

להשאיר תגובה

