רדיו חזק ושאר האזנות

עד יום ראשון בערב תוכלו לשמוע את "Freakzone", התוכנית השבועית המצוינת-מאוד של סטיוארט מקוני ב-BBC 6music, שבה התארח הפעם פיליפ גלאס לשעתיים תמימות של שיחה ומוזיקה שלו (מתוך שלוש שעות של תוכנית).

ועוד קודם לכן, עד מוצאי שבת, תוכלו לשמוע ספיישל של תוכניתו של בוב האריס, המשדר מנאשוויל לרגל פרסי האמריקנה, ברדיו 2.

ב-PopMatters שואלים מדוע ה-Mix CD עדיין קיים בעולם שבו המוני רמיקסים משוחררים חינם, בעקבות ספר ודיסק חדש של די.ג'יי ספוקי.

באתר של הלייבל המופלא Trunk Records, שמתמחה באיתור הקלטות נדירות, שיחזורן והוצאתן על דיסק, עלה מקבץ חדש של המלצות.

בטאפאס וטאפאס, נמרוד על החדשים של Of Montreal ו-TV on the Radio. ובבלוג של soothsayer, פוסט על Deltron 3030 ו-Adam F.

ואם כבר דלטרון, הנה כתוביות הפתיחה של "Robbery Homicide Division", הסדרה קצרת הימים עם טום סייזמור שהפיקו בפועל מייקל מאן ופרנק ספוטניץ. הגרסה האקוסטית של "3030 " שימשה לה פסקול:

בצירוף מקרים מוזר – באמת שזה היה במקרה – בחצי השעה השנייה של התוכנית הנ"ל של מקוני מושמע "Introit" של וויליאם שלר, שהוא הקטע המסומפל בשיר של דלטרון 3030. וזו הגרסה המלאה המעולה של השיר:

ראיתי לאחרונה, סוף סוף, את "המקצוען" בכיכובו של ז'אן-פול בלמונדו. על העטיפה שלו כתוב "סרט הפעולה הגדול של כל הזמנים" (כתוב גם שהוא מתרחש במלאווי, מדינה אמיתית, בעוד הוא מתרחש במלאגאווי, מדינה פיקטיבית). מילא שהוא לא סרט הפעולה הגדול של כל הזמנים, זו סתם סיסמה יחצנית, אבל הוא גם לא ממש סרט פעולה. הוא מתחיל בקטע פעולה, שהקשר שלו לסרט מתברר רק אחר כך, ואם לא קראתם את תקציר העלילה אולי תחשבו אפילו שאתם צופים בסרט הלא-נכון (למרות שבלמונדו נוכח). אחריו הוא מתפתח למשחק חתול ועכבר עם מעט פעולה והרבה דיבורים, מחשבות ומתח. וקצת הומור, כמובן, בעיקר על חשבון החתול. 27 שנים אחרי, אין שם הרבה דברים שלא ראינו קודם, צופים מלומדים שכמונו, אבל הסרט עשוי היטב, חכם ומהנה. וכבר הזכרתי את בלמונדו?

הנעימה הידועה מהסרט קיבלה חיים משלה, ולפעמים אפילו מוזר לשמוע אותה בגוף הסרט, כאילו היא לא שייכת לשם, למרות שזהו מקורה:

ואם כבר הזכרתי פעולה, בגיליון החדש של "cinema-scope" פורסם מאמר על ז'אן-קלוד ואן דאם.

וסוג אחר של פעולה אפשר למצוא אצל מוחמד עלי, שמתארח בתוכניתו של ג'רי לואיס.

לואיס מוזכר גם ברשימת 20 הצמדים הקולנועיים הגדולים של ה"טיימס".

ולבסוף: עלה גיליון חדש של "ארמדיל".

נ.ב.: מזל טוב לתתיה רוזנטל, שסרטה "$9.99 " – קו-פרודוקציה ישראלית-אוסטרלית, שאתגר קרת השתתף בכתיבת תסריטו על פי סיפוריו – נרכש להפצה בצפון אמריקה.

מודעות פרסומת
פוסט זה פורסם בקטגוריה אובססיה וקאלט, אירועים, אנימציה, ביקורת, בריטי, חדשות, טלוויזיה, ישראלי, לינקים, מוזיקה, צרפתי, קולנוע, ראיון, תרגום והגהה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על רדיו חזק ושאר האזנות

  1. אין על היצירות לפסי הקול של אניו מוריקונה. פשוט אין, הוא גאון. לפני כמה שנים הופתעתי לקרוא שהוא לא ממש מתייחס ברצינות ליצירות שלו לסרטים, בהן הוא רואה רק אמצעי לפרנסה. הוא תופש עצמו בראש ובראשונה כמלחין של מוזיקה קלאסית, ומקדיש לכך את עיקר זמנו.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s