יש סופים מלאי ים ויש ים בסוף המדבר

מרתף 10, חיפה, יום חמישי, 17/1/08. הופעה כפולה, ראשון דויד פרץ סולו, שני שלום גד בליווי אלי שאולי. כידוע, מהמוזיקאים האהובים עליי, בארץ ובכלל.

בחוץ: סופת רוחות אדירה (פלא שלא ניצפו כותרות עיתונות בסגנון "שלושה חיפאים ניצפו שוחים בשמי העיר").

בפנים: חם ומחמם. אנשים טובים בקהל ועל הבמה.

דויד פרץ 2

הוכחה מצולמת שדויד לא תמיד לובש שחור בהופעות

שיא הרגש 1: דויד מבצע על החשמלית את "ערים וזיכרון 2 ". עבר בי רעד, ואחר כך נקרע לי מיתר בלב.

דויד פרץ

דויד מדבר יותר בהופעות מאשר פעם, וטוב שכך

שיא הרגש 2: דויד מבצע את "האידיוט" אחרי כעשור שהוא לא בוצע בהופעה.

תשומת לב: לראשונה בערך אי פעם (בנוכחותי) היו למכירה בהופעה עותקים של הדיסק של בלובנד. מומלץ ביותר.

שלום גד ואלי שאולי

שיא הרגש: שלום ואלי מבצעים את "נכנסים אל תוך הלילה" של פונץ'. שלום: "שיר של להקה שהייתי בה פעם. אלי עדיין נמצא בה. אני התקדמתי מאז". צחוק בקהל.

הערה לסדר: הקליטה של 88FM בחיפה עדיין גרועה.

בונוס, כי לא התאפקתי: בלובנד מבצעים שיר שדווקא יצא בסוף (וזה לקח הרבה זמן) באלבום הסולו של דויד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אירועים, אישי, אנקדוטה, הופעה, ישראלי, מוזיקה, צילום. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על יש סופים מלאי ים ויש ים בסוף המדבר

  1. איתן הגיב:

    אחת הסיבות שאני משתדל להימנע מהמפלצת שנקראת "ערוץ 2" היא העובדה שהיא שחקה את משמעות השורש ר.ג.ש. על הטיותיו עד דק. אנא, נסי להימנע משימוש חוזר במפגע.

  2. המתרגש הגיב:

    זה מאוד מרגש להתרגש.

    מומלץ.

    בלי קשר (כמעט) שמח שנהנית.

  3. מרתפיש הגיב:

    אפשר קצת תמונות?
    אם תשלחי נשמח לשים באתר ולתת לך קרדיט
    martef10@gmail.com

    שמח שנהנית
    איתי

  4. בדלי הגיב:

    לא תמיד לובש שחורים, הא?…

    את הדיסק של בלובנד ניתן היה ואולי עדיין למצוא בחנות הקומה ה-13 בשלמה המלך בתל אביב, אינני קרוב של שני האחים המנהלים אותה, אז לא לחשוד, אבל אני שמח שהוא מוצע למכירה בהופעותיו של דויד, דיסק חובה כמובן
    אני מחזיק בבית שניים, רק למקרה שיום אחד דיסק אחד יישרט או משהו

    פעם חיפאית, תמיד חיפאית, אני מבין

  5. עינת והאינדיאנים הגיב:

    הזכרת לי שאביב גדג' הופיע לאחרונה ולא יצא לי ללכת. אהבתי מאוד את קולו באלבומים של "אלג'יר" ואני סקרנית לראותו על במה לבד.
    בזמנו יצא לי להיות בהופעה של גבריאל בלחסן בירושלים והיה מדהים. שניהם דומים אך שונים ואני בטוחה שגם ההופעה של אביב צריכה להיות חוויה.

    אינדי לנצח.

  6. בועז הגיב:

    זה לא בלובנד! זה "הייקו בלוז"…

    נכון שיוחנן קרסל ואלעד שופן מופיעים כאן בקליפ, והם ניגנו ב"בלובנד", אבל השיר "עצוב כמו מים" (והקליפ) הוא לגמרי שייך לתקופת "הייקו בלוז" ולאלבום הסולו הנפלא של דויד פרץ

  7. סטיבי הגיב:

    המתרגש – 🙂
    איתי – כמובן.
    בדלי – לא יודעת אם זה נכון. אני מבקרת את ההורים לפי ההופעות שיש במרתף 10, מה זה אומר עליי? 😉
    בועז – אתה יודע שאני מתמצאת למדי בהיסטוריה (ונכחתי בחלק ממנה במובן מסוים…). זכור לי שהייתה תקופה שהלהקה המלווה את דויד בהופעות כונתה "בלובנד" אפילו שזה לא היה ההרכב שניגן באלבום של בלובנד, ועוד לא נקבע (או התקבע) השם "הייקו בלוז". אני לא יודעת באיזה שלב כינויי צולם הקליפ (אבל אשמח אם מישהו ידווח 🙂 ).

  8. ענתי הגיב:

    הקליפ צולם בשלבי הייקו בלוז בשדה עם אוהד גולדברט (גולדולינס) על האקורדיאון. זה כבר היה הרבה אחרי שיאיר שליידר (הקלידן של בלובנד) נסע לאנגליה וחגי נחתומי (המתופף) ערק לירושלים והלהקה לא היתה פעילה.
    "עצוב כמו מים" כלל לא תוכנן לאלבום השני של בלובנד (שעד היום לא ראה אור), אלא לפרוייקט סולו של דויד פרץ. זה אף פעם לא היה "בלובנד" והכיתוב ביו טיוב מטעה.
    זה גם לא הצליל של בלובנד ולא המהירות (לבלובנד יש שירים מאוד מאוד איטיים).

    😯 😯 😯 ❓

כתיבת תגובה

