פוסטיבי פוזיטיבי

אחרי הצקות אינספור (חלקן גבלו בהטרדה!) נכנעתי.

טוב, "אינספור" ו-"נכנעתי" זה אולי הגזמה.

אמרתי שאפתח בלוג.

כשיהיה לי קצת יותר זמן, עם פתיחת שנת הלימודים.

יצא שהשנה שנפתחה היא דווקא 2008 ולא האוניברסיטאית.

אני לא מאלה שמייחסים חשיבות מיוחדת לחילופי השנה כפתיחת דף חדש, עם החלטות לשנה החדשה וכד'. במקרה יצא ככה השנה. 2007 הייתה השנה הקשה בחיי, אבל גם היו בה הרבה רגעים נפלאים, אנשים אהובים ו"סתם" דברים טובים. והיא הסתיימה באקורד צורם. תמיד הייתי מוזיקאית גרועה.

אבל אם כבר מטאפורת מוזיקה, אקורד צורם בתוך יצירה לא רק מקפיץ את האוזן, אלא גם יכול לפרוק מתח ולשחרר לחץ, להעניק מקום ומרץ להמשך שיבוא אחריו. וכך הוא. אז שנה חדשה ודף חדש (גם אם הוא רק וירטואלי).

ובנימה אופטימית זו:

ואם אתם עדיין לא משועשעים:

אם אתם עדיין לא מחייכים, אני מרימה ידיים. זמנית.

נ.ב. למרות הפתיחה הרגשנית, הבלוג הזה ממש לא הולך להיות יומן אישי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אירועים, אישי, מוזיקה, קליפ. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

17 תגובות על פוסטיבי פוזיטיבי

  1. דרורית הגיב:

    מזל טוב וברכות!
    בטוחה שיהיה פה מעניין, גם לעין וגם לאוזן.
    🙂

  2. פבלו הגיב:

    מזל טוב!!!

    אני מצפה לעידכונים, לטקסטים, להערות, מחשבות, רגעים משעשעים ורגעים מרגשים!!

    בהצלחה ומאחל לך שמאוד תהני

    פבלו 😉

  3. איתן הגיב:

    היי סטיבי. מז"ט. עולמה המוזר של סטיבי מקבל חלון ראוה, ואף פלטפורמה להיכנס אליו ולנסות להבין אותו. אכן יהיה מעניין.

    פתיחה טובה ומשעשעת עם "They might be giants". לא היכרתי את השיר עם הזמן. משעשע. חבל שהוידאו הראשון מסרב להתנגן.

  4. רותם הגיב:

    אוף!
    רציתי להיות הראשון.
    אין לי משהו טוב לומר חוץ ממזל טוב.
    וקצת הצקות/דחיפות/הטרדות לא הרגו אף אחד.
    את פה ומפרסמת, אנחנו פה וקוראים.
    יחסים מושלמים!

  5. איתן הגיב:

    במחשבה שניה, את חייבת את לוח השנה בצד ? זה כמו תליין שעומד בצד ולא נותן לי להתרווח, לקרוא, ולנסות להבין את עולמך.

    ואיזה קטע שכבר תגובתי הראשונה נתקלה במסנן הספאם, המוכר לך כל כך טוב ?

  6. סטיבי הגיב:

    תודה למברכים!

    איתן – כל מגיב-לראשונה בבלוג צריך אישור, זה לא מסנן ספאם אוטומטי.

  7. עינת והאינדיאנים הגיב:

    מזל טוב לרגל פתיחת הבלוג 🙂
    ההבטחה של איתן נשמעת מסקרנת ואני מאחלת לך הנאה מהכתיבה ומהתגובות וכמובן, שנה אזרחית טובה.

    אינדי לנצח.

  8. ת.שרלי הגיב:

    איזה כיף! איזה יופי! ברכות לבביות והרבה מזלט"ים. 😀

  9. חתול-רובוט הגיב:

    מזלטוב! שיהיה בהצלחה. אני מבטיח להשתדל לעקוב.

  10. ככה זה הגיב:

    אבל מי המציא את השם המופלא- פוסטיבי?

    מזלטובים על פתיחת הבלוג, כן ירבו קטעים מצחיקים והגיגים סטיביים.

    ככה זה.
    קובי.

  11. אלון רוזנבלום הגיב:

    והנה גם אני מצטרף לכל האיחולים, וואלה, איזו פופולארית את…הלוואי ולי היו 11 אנשים שהיו מגיבים…סטיבי, ציברי כוח, אורך רוח ופשוט…..RAZZLE DAZZLE US 🙂

  12. עידן וילנצ'יק. הגיב:

    שיהיה בהצלחה והמון ברכות.

  13. ocean הגיב:

    היי, רק עכשיו גיליתי שגם בעסקי הבלוגים, אז באיחור בלתי אופנתי בעליל:

    שיהיה במזל ובהמון מוזיקה טובה.

    ocean

    נ.ב: צדקת, החדש של סופרגראס בהחלט מסתמן כאחלה שיר.

  14. סטיבי הגיב:

    תודה למברכים מאז התודה הקודמת 🙂

    קובי יקירי: ככה זה.

    אושן יקירתי: אכן. עד מחר בערב אפשר לשמוע אותם באירוח קצר פה: http://www.bbc.co.uk/radio2/shows/dermot/tracklist/index.shtml (מתחיל בערך ב-2:45), ועד יום שלישי בערב פה: http://www.bbc.co.uk/radio2/shows/radcliffemaconie/playlist_tue.shtml
    ויש גם את הקליפ החדש: http://uk.youtube.com/watch?v=6EPHk16mO20 .

  15. ארז הגיב:

    אויש-כבר הודית לכולם על המזל טוב ואני לא הספקתי לברך.
    אז מזל טוב, מאוד נהניתי עד עכשיו.
    בהצלחה רבה רבה רבה.

    מחכה להמשכים שכאלה…

  16. א"ש הגיב:

    אז אני כבר מגיע ממש באיחור, אבל מזל טוב!

להשאיר תגובה

